Pasantías
2 pasantes Interesados
1 cupos disponibles

Andean and Tropical Challenge, Bolivia.

Heredia
Duración: 2 meses 21 días
Especialidad: Publicidad / Mercadeo
Empresa: AIESEC en Costa Rica
AIESEC desarrolla y conecta la próxima generación de líderes jóvenes con experiencias profesionales y de voluntariado impactando positivamente el mundo. Desarrollamos la paz y el pleno desarrollo del potencial humano en jóvenes Costarricenses por medio de pasantías profesionales y voluntariado...

Descripción:

¿Cuáles son las habilidades deseables para desempeñar el rol de la pasantía?
  • Solution Orientation.
  • Creativity.
  • Market Research.
  • Adobe Audition.
  • 3D Max.
  • First Aid.
  • Driver's licence.
  • Community Development.
  • Relationship Management (Required).
  • Social Media Management (Required).
  • Content Marketing (Required).
  • Collaboration (Required).
  • Business Intelligence (Required).
  • Adaptability (Required).
  • Adobe Premiere Pro (Required).
  • Adobe InDesign.
  • Adobe Illustrator (Required).
  • Adobe After Effects (Required)
  • Stata.

 

 

¿Cuáles son las principales actividades o entregables que debe realizar el pasante?

 

  1. To develop the strategy plans of Digital Marketing with the next sub areas: Content Marketing, Recommendation Marketing, Loyalty Marketing
  2. To actualize the sub products logos that are managed into the company.
  3. Improve the positioning of Andes Tropico in accordance with the mission and vision for the care of the environment.
  4. Generate strategies with the objective to retain the target segment showing the added value of each product.
  5. To elaborate designs of new packaging of the company products.
  6. To actualize the Andes Tropico corporate image.
  7. To manage social networks.
  ¿Qué año de la carrera debe estar cursando?  
  • Tener Bachillerato.
  ¿Debe poder comunicarse en algún otro idioma aparte del español?  
  • Inglés
  ¿En cuál departamento o área estaría trabajando el pasante?  
  • Diseño.
Los potenciales participantes a la pasantía, ¿cuáles carreras deben estar cursando?  
  • Marketing
  • Diseño
 

Otros detalles de la pasantía:

Role Description Person in charge of positioning the products in the market and to strengthen distribution channels to increase the commercialization levels, to affect directly with the increase of production volumes. To apply a strategy of Digital Marketing with the next sub areas: Content Marketing, Recommendation Marketing, Loyalty Marketing He or she will be charge to elaborate and to actualize of the brands for different sub products that the company has with the objective to achieve a positioning in the consumer mind. Doing use and highlighting the eco-friendly benefits that the company has.